EasyBrake 0.9.9.5

Címkék:

Sok víz lefolyt és bizony megfeledkeztem róla, hogy ide is kiírjam: itt az új verzió.

Az egy hónapos fejlesztés meghozta gyümölcsét, a program gyorsabb, kisebb lett, kevesebb memóriát használ, illetve számtalan változtatás, javítást eszközöltünk. Eszközöltünk??? Igen, a fejlesztéshez csatlakozott Christian Allen, egy francia programozó is, így a fejlesztés is jelentősen gyorsult. A program már 8 nyelven elérhető, illetve az Open Source szellemében a teljes forráskód is letölthető.

A még könnyebb használhatóság érdekében három módon konvertálhatsz:
  1. Húzz egy videofájlt a program ikonjára.
  2. Húzz egy vagy több fájlt a program ablakába.
  3. Húzz egy vagy több fájlt a Konvertálási listába (így külön állítható minden egyes elem).

Letöltés: www.easybrakeconverter.com


5 megjegyzés:

  1. Névtelen írta...:

    Heli .
    Köszönöm a remek munkád , teszi a dolgát .
    Nagy .ts-t ( 2 ora 6 giga ) konvertaltam mkv-ba 720 pixel szélességet megadva ( 1500 fsp ) és az eredmény 952 széles lett (640-nél meg 866 ) Win7 Home P 64 biten .
    Megoldás mi lenne ? Mert 640 alatt csak 320 beállihato . Köszönöm .

  1. Unknown írta...:

    Hangsávot mindenképp konvertálod? olyan opció nem lehetne, hogy ahhoz ne nyúljon hozzá a program?

  1. Névtelen írta...:

    Szia a Zoltán,

    letöltöttem a progit, de valamiért kiakad.
    Most kezdtem csak felvenni az Alien1 box-al. A felvétel darabjait (.ts + .001 + .002 + ... .00x)a .ts átnevezése .000 után a totalcommander -el összefűztem gond nélkül, majd .ts kiterjesztést kapott. Majd ráküldtem az egyesített fájlra az EasyBrake-t, amely el is indul de kiakad.
    Próbáltam az összefűzött .ts fájt TS-Doctorral, de az új .TS fájtóol is elszáll az EasyBrake.
    Mi lehet a gond?
    Kérlek segíts.

    Előre is kösz!
    Kalo

  1. Névtelen írta...:

    Szervusz Zoltán
    Egy Skytec 110IR HD műholdvevő ts fájljai kergetnek az őrületbe. Az összes általad leközölt megoldás hibával tiltakozik a formátum ellen. Az EasyBrake azt írja: VWitdh value = empty. A sok kísérletezés eredményeképp arra következtetek, hogy a beltéri a ts fájlból kikapja a paramétereket és egy azonos nevű, rap kiterjesztésű fájlba írja be. Ha ezt a fájlt letörlöm, a beltéri se tud mit kezdeni a saját maga által készített ts fájllal. Erről van valami infód?
    Nekem nagy segítség lenne, ha egy nyúlfarknyi ts fájlt leközölnél, hogy kísérletezzek vele. Ha a te ts fájlodban felismerem a rap fájl tartalmát, talán kicselezhetem a fineszes beltérim.
    Üdvözlettel Miklós
    km.szecska@freemail.hu

  1. Névtelen írta...:

    Tévesen írtam a rap fájlt. Ha azt törlöm, a beltérit nem érdekli. Ha az idx kiterjesztésűt törlöm, meghal az egész ts lejátszás.
    Üdvözlettel Miklós

Megjegyzés küldése